Fight with my computer

Mattias och jag sitter och kollar på sagan om ringen, den sista! Så jag ska inte blogga så mkt. Idag gick jag upp tidigt, 8.20 och så åkte jag till Åkeshov där jag mötte Josse. Vi simmade i simhallen där. Ca 1 km, så det var bra jobbat!

Efter simningen åt vi lunch på kaféet och sen åkte jag till skolan, på tåget mötte jag upp Lina. Vi var nästan helt själva i skolan, men nu är vi iaf klara med PMet! Jippie!

När jag kom hem runt 15.45 började jag försöka plugga, men min dator och jag har bråkat hela kvällen. Den tog bort en jättelång text jag skrivit om fysiken. Det var inte kul. Jag skrev dit allt igen, det blev ganska bra, jag hittade världens bästa dokument på internet om ämnet, splendid!

Imorn kommer Alexandra hit, då ska vi jobba med fysik!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Blogga mer! :)

2012-04-26 @ 17:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0