Landet

Är ute på landet nu. Kom hit vid halv 13. Jag är klar med nästan all matte, utom några som jag inte förstod. För en stund sen var vi nere och bastade, det var så fantstiskt skönt. Jag har tänkt blogga om min resa till Polen, och det ska jag, men hittills har jag inte haft tid.
.
Igår var Josepnie hemma hos mig. Vi köpte godis, åt hamburgare och kollade hockey. Det var en väldigt mysig kväll. Längesen jag var ensam med José, men sånt är alltid trevligt!
.
Bara för att det är påsklov är vädret uselt, och det känns inte bra. Förra påsklovet minns jag att jag låg och solade på bordet på altanen på Hasselö och läste kemiboken lite ibland. Det var då jag fixade mitt MVG i kemi A.
.
Jag är rätt trött nu, och har ont i huvudet. Vill helst ta lite morfin för att slappna av, men jag håller mig ifrån. Jobbigt att vara beroende...
.
Jag återkommer senare, snart är det mat och sen ska jag dra med min familj upp i soffan så ska vi kolla på Schindler's list. Min bästa film just nu.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Shooo kompis, glöm inte att blogga mer xP

Ha det bra! <3

2012-04-08 @ 11:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0