Det går bra nu

Kort dag, som alla tisdagar. Engelska på morgonen, det var ok, man fick jobba i sina grupper och vi sökte information och hade skoj.

På matten skulle vi göra uppgifterna som vi "började" på igår. Jag hade ju gjort klart dem igår så jag hade typ inget att göra. Jag fick göra lite extra uppgifter. Till och med Ärtan tyckte att jag hade varit lite överambitiös.

Lunchen var god, det var rotfrukslasagne tror jag det hette, med morötter osv. Efter det var det samhälle och vi blev indelade i grupper då man skulle läsa de andras uppsatser. Jag fick opponera Calles och en som heter Max fick min. Han var inte där idag så vi får se hur det blir med den saken. Jag har iaf läst igenom allas (den sista var Erik B) och några var bra! Hoppas de inte sågar mig helt. Vi ska ha seminarium på torsdag...

På eftermiddagen lästa jag uppsatser och kollade lite fakta till engelskan. Samtidigt som jag chattade lite på fb. Och så spelade jag Minecraft med Mattias, det var ganska kul faktiskt! På kvällen var det House, Thirteen kom tillbaka. Hon hade varit i fängelse.

Nu sover jag nästan. Godnatt fina människor!

Ps. Jag har fett med flyt på WF idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0