"Finns det några snälla barn här?"

Jag sitter här och pratar med Linisen och Jossen på Skype, very nice! Har även gjort alla mattetal som jag tror att man skulle göra tills imorn... Så det är bra.
Idag var en bra dag, på svenskan kollade vi på läskig film, The day after tomorrow, och läste Frankenstein. Det var rätt kul. Sen var det fysik och vi fick tillbaka proven, som väntat gick det oväntat bra. Låter knäppt... jag menar att jag trodde att provet skulle gå dåligt, men sen gick det bra så jag väntade mig att få bra betyg. Och det fick jag. MVG! Men Hampus fick bättre, så jag kom tvåa...
Sen var det mentorstid, då kom jultomten, jag och Josse sa i kör "finns det några snälla barn här", men vi trodde att det var Ärtan, men det var husfar som kom och berättade om maten. Sen var det mat och sen matte. Vi fick tillbaka testen och det gick som förväntat bra, jag fick alla rätt, 21/21 bäst av alla, tillsammans med Hanna och Josse (fast jag fick inte -, hihi) ;)
Sen var det kemi och ett test som var svårare än väntat, lite jobbigt, men det gick nog bra, jag har ju varit duktig i helgen och gjort massor, kunde allt fast jag fick lite hjälp av den smartaste i klassen... Sen var det fysik igen och då gick strömmen, så lektionen blev lite fail.
Det var en bra dag och en bra kväll, snart ska jag väl ta och sova, antar jag!
/Sofia

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hhmmmmmm........två bilder här var inte så nice, gissa vilka :( Men dom andra var fina! Låter som du har det bra och trivs i tillvaron, bra! <3

2012-02-06 @ 21:16:35
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hhmmmmmm........två bilder här var inte så nice, gissa vilka :( Men dom andra var fina! Låter som du har det bra och trivs i tillvaron, bra! <3

2012-02-06 @ 21:18:04
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0