Good days

Lovet har börjat nu! Dock känns det nästan inte som det är lov. Ikväll har jag varit på gympakurs, och när jag kom hem var jag sjukt trött och hungrig. 17-20 jobbigt. Imorn börjar kursen 9 och slutar 19... Fantastic!

Idag var iaf en rätt bra dag, vi hade fysik och sen Mattetest innan skolan var slut. Då spelade superfyran bridge, HLJS. Älskar bridge!!

Efter skolan väntade Lina och Hanna och jag på min taxi, då var det underbart vårväder, vi stod och kisade och tog bilder, härligt!

Igår var den bästa dagen på länge. Vill bi veta vad som hände? Ja, det vill ni nog. När sanhällslektionen närmade sig sitt slut och alla började gå och lämna sina datorer tittade ett mycket välbekant huvud in genom dörren.
Vad för ni då? frågade mannen.
En aktion, sa jag.
Vadå, ska ni sälja kryckor? Lustigt sagt, verkligen.

Jag skrev nyss världens längsta text om konversationen som följde, men eftersom det bara är jag som är intresserad så besparar jag er ansträngningen att läsa den. Jag sparar den för mig själv istället!

Till en helt annan sak; igår fick vi ju en liten prinsessa!! Estelle Silvia Ewa Mary Bernadotte. Estelle. Så vackert namn! Som den royalist jag är så dunkar mitt hjärta hårt för det här!

Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig, imorn är Danny med i mello, missa inte!

Godnatt vänner!
Ps. Nedan kan ni se "pure art by YoCe"


Kommentarer
Postat av: Hanna

Yey blogging :) Jobbigt med kurs sådär länge :/ men kul med såna roliga dagar med huvuden som kommer in i samhället! :P Blogga på lovet nu min vän! <3

2012-02-24 @ 23:31:33
URL: http://[email protected]
Postat av: Josse

Måste säga att konstverket är helt underbart!!

2012-02-25 @ 22:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0