I'm waiting

Medans alla i klassen har kul på idrotten sitter jag själv i skolan. Två gånger har mitt hjärta dunkat hål i bröstet på mig. Förhoppningsvis händer det minst en gång till innan de andra kommer tillbaka. I en kvart satt jag utanför en viss lärares klassrum för att snart, snart skulle han sluta. Tyvärr kom en annan lärare då och de började prata. Jag fick inte mitt ögonblick som jag hoppats på. Men det var nog värt det ändå.

Annars har jag sett nästan alla lärare som vi har, utom den lärare som vi skulle ha imorse. Jag kom hit och fick höra att Manfred inte var här vilket innebar att jag bara kommer att ha matte idag... Vet inte vad jag ska tycka om det. Vi spelade iaf bridge och det var kul.

Snart kommer de andra och då ska vi äta, sen är det matte och efter det ska de joina mig i taxin och så ska vi hem till mig, Jaaa!

Nu måste jag spana lite till. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0