Måsten

Sitter här och borde göra massa saker, men jag är för seg men ändå för uppspelt för att göra dem. Konstig känsla. Har gjort en del matte, men det var lite jag inte fattade. Jaja, jag kan ju få hjälp imorn!
Idag hade vi ingen svenska, så vi slutade 12.10, efter kemi och matte. En ok dag, men jag är deprimerad för att jag nu nästan måste ge upp hoppet om min älskade R. Vi skrev en lista där halva listan hade ett villkor medan den andra halvan hade ett annat villkor. Jag vill ha honom. Som lärare alltså..
Nu ska jag läsa igenom en till uppsats och sen ska jag kanske göra lite mer engelska, vi får se!
Jag har sett på Sherlock sista avsnittet igen idag, det var fint. Vi hörs!
Minns ni detta fina hår?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du behöver inte ge upp hoppet men du borde nog inse att det finna andra bra lärare och ibland får man kanske offra lite för andra.

Jag minns ditt fina hår du har nu, som idag, mycket vackert! <3

2012-02-08 @ 21:22:47
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0