Steg1

Nu är jag en fullfjädrad steg 1 ledare. Feels trés bien!
.
Vi fick sluta tidigare och sen var jag och mina föräldrar och reklamerade en stol och köpte lite saker. T.ex. min favvotidning, Egoboost.
.
Varför reklamerade de en stol, kanske ni undrar nu? Jo, det ska jag berätta för er! I onsdags tror jag det var, så hade jag precis bakat scones och ställt fram pålägg och mellis och allt, och så skulle jag sätta mig ner på stolen, så jag gled smidigt ner från sidan och min rumpa fick kontakt med stolen. Plötsligt fann jag mig själv sittandes på en lägre nivå än jag hade väntat mig. Benen på stolen hade helt enkelt gått lossnat och vikt sig. Jag fick panik och började hyperventilera sittandes på golvet under bordet. Tänk om jag hade suttit med fötterna under stolen, som jag ofta gör. Jag vill inte ens tänka på vad som skulle hänt med mitt brutna ben då. Usch!
.
Apropå brutna ben. Imorn är en stor dag. Mitt gips ska bort!! Detta förtjänar ett undantag från mina principer. En Smliley. :D jaa! Äntligen ska jag bada. That's so nice!
.
Nu ska jag skriva lite engelska, vi har ju läxor över lovet, man bara: tack! Jag har läxor i alla ämnen. Skönt lov. Men lite slappande ska jag hinna med faktiskt!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att få bort gipset!! Tur att inget illa hände med stolen! <3

2012-02-26 @ 23:10:02
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0