Tacksamhet

På fredag blir det kul. Vet ni varför? Ja, det gör ni, efter som typ alla som läser det här ska vara med. Hanna, Lina, Josepnie och Alexandra(?) ska komma hit och då ska vi se Stolthet och fördom och En ung Jane Austen, det ska blir superkul! Längtar! Och den 15 februari är vi lediga, fast jag kommer ändå bara att sitta hemma säkert, jaja, det blir nog bra ändå.
Jag vill blogga men jag vet inte vad jag ska blogga om...
Jo, vet ni? I slutet av mars ska jag åka till Polen! Wow! Jag har, ensam, blivit utvald att åka på en resa till minne av förintelsen. det ska bli väldigt intressant och det är en ära att ha blivit utvald. Det var bara en person från skolan som skulle få åka och alla samhällskunskapslärare samlades och valde ut en elev. Och det blev jag! Så minst två måste ju tyckt mig iaf, så antagligen min nuvarande men också... just det! Den bästa läraren ngnsin. Jag blev såå glad! Nice, yes.
Jag älskar verkligen lärare, underbara människor faktiskt. På öppet hus var alla jättetrevliga och frågade om hur jag mådde och så. Jag är så tacksam mot alla lärare som jobbar med att hjälpa mig med min framtid, att få mig att lyckas. Att lära mig saker. Jag är så glad och jag kommer nog aldrig att kunna tacka dem nog! Okej, det där lät lite smörigt, men jag menar det verkligen...
Hej Sarah och Lina!

Kommentarer
Postat av: Lina

HEEEJ

2012-02-06 @ 21:43:00
URL: http://oddoreven.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad bra att alla lärare gillar dig och du gillar dom tillbaka!

Jag längat till fredag! Det blir nice :D

<3

2012-02-06 @ 22:35:25
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0