Why does it rain, rain, rain...

Det är kväll igen. Första kvällen i februari. Jag har löst massor av kemiuppgifter som var hur svåra som helst och jag är rädd för denna kurs. Jag ska läsa för Viktor, Harry Potter 1. Jag har även börjat läsa Hungerspelen igen, eftersom den är så fantastiskt bra. Jag borde skriva min uppsats, jag tror att jag ska göra det snart, och klockan 8 är det Sveriges Mästerkock tror jag.
.
Mattias och mamma är på öppet hus inför gymnasiet, på iegs, vi får se var han kommer att börja, vore lite kul om han gick på Kärrtorp.
.
Skolan idag var trevlig, vi hade ingen kemi så vi började 11.10 och Hanna och Lina var tillbaka. På matten var det vanligt jobb och på svenskan fick vi duktiga gå till ett annat rum med Tommy och diskutera hur ett bra tal är medan de andra fick göra en uppgift som vi slapp, inte för att den verkade svår, man skulle välja en framtidsberättelse och berätta lite om den och om den var en dystopi eller en utopi, jag tycker att båda orden låter dystra men jag gillar låten utopia av Within temptation.
.
Jag fick taxi av en taxichaufför som jag haft innan, han ska köra mig imorn med, det är bra för då hittar han och då behöver jag inte berätta vägen. Nu är jag trött, så det är bästa att göra något innan jag somnar. Men nu ville tydligen inte Viktor läsa, han ska kolla på Vintergatan, aja.
.
Hejdå!
Väldigt dystopisk bild.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, fortsätt blogga det är bra! Hungerspelen är bra! :) varför var det där en dystopisk bild? Snarare motsatsen :)

2012-02-01 @ 20:00:49
Postat av: Josse

Men det regnar faktiskt inte, det snöar ju!

2012-02-02 @ 22:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0