A scandal in Belgravia

Igår var jag hos farmor och farfar och spelade bridge. Det var väldigt kul, jag ska lära mina vänner hur man gör. Vi kanske kan starta en bridgeklubb på Kärrtorp, haha! Idag har jag knappt gjort någonting, jag har läst pyttelite kemi och försökt skriva min uppsats, men det är inte så lätt. Snart ska jag äta hummer och sen kommer Hanna hit. Jag ska lära henne bridge. Det blir kul!
.
Mer då? Vad har jag gjort den här veckan? Jo, jag har, varje kväll, sett det nya avsnittet av Sherlock. Tre gånger har jag sett det. Jag tröttnar aldrig. Jag satt uppe till ca 02.00 i söndags och väntade och tillslut fick jag se det! Jag gick och la mig vid typ 04.00, då var jag helt uppspelt och typ inte trött alls! Jag älskar avsnittet, fast jag ogillar Irene Adler starkt.
.
Jag ska blogga med lite bilder från 2011 så snart jag kan! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0