Russians

Imorn ska jag äntligen gå till skolan, jaa! Den här helgen har varit ganska händelselös, jag är ikapp i matten och idag läser jag fysik. Det går rätt segt, tyvärr! Mina vänner var här i fredags och det var mys! Hanna åkte hem sist och det var klockan två. Tiden går för fort!

Det är en riktig sjukstuga här hemma, Mattias har varit sjuk sen i onsdags (feber), Viktor har 39 graders feber, pappa har feber, jag har brutet ben. Så nu är det bara mamma som mår bra. Får se hur länge hon klarar sig!

Mamma köpte vitamin well till mig idag, gottis! Och jag har ätit massa godis....

Jag älskar twitter, plötsligt har massor av ryssar börjat följa mig, nice!

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0