Smärta

Natten har varit ganska jobbig, det har gjort ont, men jag klarade mig. Idag har jag varit på röntgen och snart ska jag få ett nytt gips. Jag skulle nyss gå på toa och då tvingade en sköterska och en sjukgymnast mig att ställa mig upp och det gjorde otroligt ont! Jag klarade inte av det så jag fick sätta mig ner. Sen kom min favorit sköterska Jesper och gav mig morfin, det kändes bra.

Klockan två kommer Hanna och Josse hit, jag hoppas att jag är lite pigg då!

Nu fick jag höra att jag ska få nytt gips klockan 13.30, så jag kommer nog inte hinna upp till prick 14 men förhoppningsvis kan de vänta på mig här uppe på avdelningen!

Jag pratade också precis med han som opererade mig, Christian, och han säger att jag ska ha gips i sex veckor och sen ska jag ha kryckor i ca tre veckor till, sen ska jag ha en operation till då de tar ut skruvarna som jag har i benet.

Jag är trött nu, och jag vill se på sherlock, men det kan jag göra ikväll! Sista avsnittet, men det kommer en till säsong!

Mina kära sjukskötare sa till mig att jag kanske skulle få åka hem idag, men det lär det inte bli, känner jag. Jag får nog åka hem imorn, jag vill nog hellre det, jag vill inte lämna min Jesper...

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0