Stockholm syndrome

Okej, idag är det 8/1-12. Imorn är det skola. Det känns faktiskt helt ok. Jag vill komma tillbaka till rutinerna igen. Innan dess ska jag skriva klart mitt första utkast till min samhällsuppsats, borde göra det nu.
.
Igår var min vän Rebecka och hennes familj här och åt middag. Vi hade supertrevligt och jag hoppas verkligen att vi ses snart igen. Innan de kom var jag på gympaläger på lagnö, det var kul men jag var otroligt trött, jag kunde inte sova, för Caroline snarkade så högt...
.
Nästa tisdag är det öppet hus på Kärrtorp, så då måste jag vara där, måste komma ihåg att säga att jag inte kan komma på gympan. Det ska bli kul! Öppet hus är alltid spännande. Och man får ju fina tröjor...
.
Vi hörs senare!
Jul och nyår

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skulle du inte lägga upp alla bilder? :D

2012-01-09 @ 16:41:09
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0