Sjuksjuk

Sjuk och brutet ben. Nice kombo, visst? Januari har varit den värsta månaden i hela mitt liv hittills. den 13 februari bryter jag benet och måste opereras och för en vecka sen blev jag sjuk med världens feber (39 grader). Från tisdagen förra veckan låg jag i sängen och mådde uselt, nu är jag nästan frist iaf och är tillbaka i skolan.
.
Helgen spenderades med att försöka plugga fysik inför provet igår, till slut hade jag läst boken minst femtioelva gånger och pratat med Sarah i sammanlagt 56 timmar. Jag kände mig fortfarande inte redo, med det fanns inget mer att göra. Till min förvåning kändes det som om provet gick bra, det var så underbart!
.
Idag hälsade jag på mina gymnaster, jag har saknat dem så, de skrev på mitt gips! Nu måste jag se house, vi hörs!
.
På fredag ska jag få nytt gips, hejdå.
Wiii

Kommentarer
Postat av: Hanna

Då hoppas vi att det här året bara blir bättre!! <33

2012-01-31 @ 22:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0