Food...

Matteprov-check! Nice. Det var lite läskigt, för jag blev klar med provet jättefort, på lite under en timme och sen kollade jag igenom provet och upptäckte inga fel. Då reste jag mig upp och gick. Jag fick en "vad-håller-du-på-med-blick" av José och sen gick jag ut. Jag var först, sen kom Josse efter ett tag.

På svenskan ägde jag och Hanna ut alla på matte, knatte, fnatte och tjatte hittade ett halsband när de fiskade, nice surprise!

På svenskan såg vi Hamlet och Hanna och jag smsade och mmsade till varann, det var trés kul! Sen åkte jag och tränade hos Leif (sjukgymnasten). Det var jobbigt men skönt.

Hemma badade jag och åt middag, jag försökte göra lite kemi och fysik, men jag hann inte så mkt innan det var Sveriges mästerkock och nu är det Jamies matrevolution USA. Jag älskar matprogram!

Imorn har jag min första sovmorgon på tre år. Jag börjar 12.40!! Lovely! Jag ska sova stenhårt.

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra att vi ägde alla på matte, även på svenskan x) kul lektioner hade vi syster! :) jag gillar mat. Fin men lite...läskig bild! <3

2012-03-14 @ 22:21:13
Postat av: Josse

Hahaha du får bara fler och fler smeknamn till mig ;)



Knatte Fnatte och Tjatte är duktiga filurer, du och Hanna är väl också okej! :)

2012-03-15 @ 21:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0