Kids of the future

Om ca en halvtimme ska jag iväg på en gympakurs ännu en gång... Blä, jag vill inte, det börjar 16 och slutar 19, tror jag. I åkeshov. Jag vill egentligen bara sova.
.
Idag var vi med skolan på Future Friday i Kista KTH. Det var kul, man fick lite info om KTH och jag gillade alla studenter där, de var fina, särskilt en kille som guideade oss i labbet... Men mest var det kul för att företag var där och ville informera oss och i utbyte fick man goooodis. Bra dag alltså.
.
Igår var det biologiprov, och jag gjorde fel på sista frågan, det låg jag och tänkte på igår sen drömde jag mardrömmar om det. Inte bra. Men det är iaf över. I onsdags var det kemiprov, och det gick ok, tror jag, vii får se, det är långt kvar tills vi får tillbaka proven.
.
På onsdag är det matteprov, så den lilla tid i helgen då jag inte har gympakurs ska jag plugga matte. Orkaaar inte. Ok.
.
Såhär går det när man varit på "mässor"...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra fångst! ;P

2012-03-11 @ 20:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0