Pilatesboll

Passar på att slänga in ett litet inlägg såhär på kvällskvisten. Idag har varit en pluggdag, dock har jag nästan bara pluggat sånt som jag inte behövde plugga, dvs matte. Jag har skrivit klart min skadeuppsats och nu gör jag kemi. Jag börjar bli lite trött..
.
Igår var farmor och farfar här, vi spelade Bridge, jag lär mig så mkt varje gång jag spelar med dem, det är så kul! Även om jag inser att jag är en amatör, så mäter jag mig nästan med dem snart!
.
Jag var även hos sjukgymnasten igår och fick röra på min stela fot. Det var skönt och Leif som han hette var en trevlig typ. Nu har mamma köpt en pilatesboll och en balansplatta, så nu är det bara att träna.
.
Mina känslor har varit lite bergochdalbana på senaste tiden, igår fick jag höra en dålig nyhet, inte lika dålig som jag var rädd för men illa nog. Robert ska åka iväg i sju veckor, men det är ok, jag överlever. Idag var en bra dag iaf och nu på kvällen har jag jag och Viktor undersökt pilatesbollen, Viktor försöker träna och det är hur kul som helst!
.
Nu: tillbaks till kemi! Hejdå

Kommentarer
Postat av: Hanna

Och igår fick du prata med din fantastiska vän och det var superkul trots en liten nyhet! Jag visste att du skulle bli ledsen och det var det du tänkte på! Skriv positivt, det är bra! Som att du funnit kärleken! ;) och i tisdags träffade du dina underbara vänner <3

2012-03-02 @ 01:51:55
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0