Vänta lite nu, vilken månad är det egentligen?

Solen skiner och himlen är blå som havet. Jag sitter ute på balkongen och äter frukost. Om ca 1 h ska jag ut till min taxi och åka till skolan. Inatt somnade jag vid 23 och vaknade vid 10. Jag sov nästan 11 h!! För första gången på hur länge som helst är jag utvilad!

I eftermiddag ska jag till gympan, det ska bli kul. Men innan det har jag matte, engelska och biologi. Det blir en kort men bra skoldag tror jag. Även om jag inte har ngt emot när de är långa...

Det är fantastiskt skönt här. Solen värmer verkligen och jag sitter ute i linne. Jag vill ha sommar! Isen är nästan borta och hammarbybacken stänger nog snart! Nästan ingen snö kvar nu.

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt, jag blev lite avis på er sovmorgon även om franskan var för härlig! :)

Snart snart sommar, då är allt bra! <3

2012-03-15 @ 18:14:33
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0